2010年05月21日

05月20日のA.T.D.

  • 14:18  「日々悔いの無いように生きねば」とはカードキャプターさくらの知世ちゃんの言葉である(笑)
  • 14:16  発明だ。発明をしなくては。
  • 14:16  だが、昔から思っていた「人はいつ死ぬか分からない」という考えに現実味が帯びてきて、最近考えていた計画をさっさと進める決意がかたまる。
  • 14:15  そもそも50代以下が発病するのは極めて稀らしく、発病した場合もとにかくタバコやめろとしか書かれていない。俺やりようがない。
  • 14:13  しかし「病気は運」とはよく言ったものである。ヘビースモーカーの高齢者がなるという肺気腫。ヘビースモーカーだった親父の反面教師的に喫煙をしてこなかった20代の俺が肺気腫になるとは何の皮肉か。ちなみに親父はピンピンしている。
  • 14:10  薬の副作用か、頭痛が酷すぎるので薬の服用をとめて様子を見る。
Powered by twtr2src.

written by mail : 2010年05月21日 03:35



comments

Well I truly enjoyed studying it. This post procured by you is very useful for good planning.

written by louis vuitton bags : 2011年05月05日 05:44

Just added this blog to my favorites. I enjoy reading your blogs and hope you keep them coming!

written by louis vuitton Handbags : 2011年05月09日 18:42

Fantastic, are you looking for real estate in Sanford, FL? Learn where the deals are, get short sale lists and find homes for sale in Casselberry.

written by Foreclosed Houses For Sale Orlando FL : 2011年05月19日 03:18

コメントしてください




保存しますか?